8 septembrie 2011

Pate vegetal - Hummus

Foarte bun si sanatos! Va recomand sa incercati.
Ingrediente:

  • 500 g naut fiert
  • 3 linguri suc de lamaie
  • 3 catei de usturoi pisati sau 1 lingurita usturoi granulat
  • 2 linguri ulei (de masline daca este)
  • 1 lingura sare
Mod de preparare:
Daca gasiti naut fiert la conserva e foarte bun, eu nu am gasit asa ca l-am fiert.
Se pune nautul la inmuiat in apa de pe o zi pe alta. Se arunca apa in care a stat si se pune alta, apoi se fierbe cca 3 ore. Se lasa sa se raceasca, se curata de coji si se mixeaza turnand si putin din apa in care a fiert. Cand capata consistenta unei smantani mai groase, se adauga sucul de lamaie, uleiul, sarea si usturoiul si se mai mixeaza pana la omogenizare.
Eu pasta tahini nu am avut, dar e foarte bun si asa.
Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate