17 octombrie 2011

Pui cu miere si legume la cuptor

O mancare foarte usoara si bunaaaa!
Ingrediente:
  • 2-3 bucati piept de pui
  • 1 lingura miere
  • 2 linguri ulei
  • 1 lingurita sare
  • 1/2 lingurita piper 
  • 1/2 lingurita boia
  • 2 dovlecei
  • 1 ardei gras rosu
  • 1 ardei gras galben
  • 1 vanata mica
  • 2 rosii
  • 4 cepe mici
  • 4 linguri ulei
  • 100 ml vin
  • 100 ml apa
  • rozmarin
  • sare, piper


Mod de preparare:
Pieptul de pui se cresteaza deasupra. Se amesteca bine mierea cu uleiul, sarea, piperul si boiaua si se unge carnea cu acest amestec, apoi se da la frigider pentru 30 de minute.
Intre timp se spala si se curata legumele, se taie rondele.


Intr-o tava termorezistenta unsa cu ulei se aseaza alternativ feliile de legume, se condimenteaza, se pune deasupra pieptul de pui si se toarna vinul si apa peste ele.

Se dau la cuptor la foc potrivit pentru 40-45 de minute.
Pofta buna!

14 comentarii:

  1. puiutul l-as manca in fel si chip , iar combinatia ta imi place mult !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Adinutza, ma bucur ca-ti place! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum ai facut ca banalul piept de pui sa arate atat de bine?Serios!Cum?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pacat ca nu ai maimutelele de ex cea cu plouatu in gura s-ar potrivi de minune ,nu ai cum sa nu salivezi la asa bunatate si arata impecabil...pup o zi faina Corinuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. O bunatate nu alceva am gasi aici la tine.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. O nebunie!!! tare-mi place savoarea pe care o lasa mierea asupra puiului!! delicioasa papica

    RăspundețiȘtergere
  7. Lilly, serios, nu i-am facut nimic, doar l-am bagat in cuptor!:) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Mona, o sa incerc sa pun maimutele:)) Multumesc mult draga mea, asemenea si tie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dia mersi, esti o draguta, ca de obicei! Pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult Flory! Te pup si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mmm.. ce bunatate! M`am servit cu o bucatica mica.. :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Simona! Sper ca ti-a placut! Pup

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate