20 noiembrie 2011

Ciocolata calda - Hot chocolate

Nu stiu ce m-a apucat zilele astea, e cam devreme sa ma gandesc la Craciun...dar peste tot pe unde am fost am vazut/auzit de sarbatori, colinde....supermarketurile sunt deja pline cu articole pentru Craciun, asa ca ma trezesc asteptand cu nerabdare sa vina Mosul :D Si stiind ca ii plac dulciurile m-am gandit sa-i pregatesc o ciocolata calda cu marshmallows!
Ingrediente:

  • 500 ml lapte
  • 2 lingurite cacao
  • 4 linguri zahar sau mai multe, dupa gust
  • 50 g ciocolata 
  • 10 marshmallows
Mod de preparare:
Se incalzeste laptele, se aduce la temperarura de fierbere. 

Se amesteca cacaua cu zaharul si putin lapte, se amesteca bine, apoi se toarna restul de lapte, ciocolata si cateva marshmallows, restul le lasam pentru ornat. 

Se amesteca bine pana se incorporeaza ingredientele, apoi se toarna in cani, se orneaza cu putina pudra de cacao si cate o marsmallow. 

Ce pofta mi s-a facut....cred ca merg sa-mi mai fac! :D

5 comentarii:

  1. reusesti sa-ti faci si tu pofta cu retetele tale:)) tare bine ar prinde acuma o cana,tare urat si frig e pe la noi. Puszi

    RăspundețiȘtergere
  2. In mod clar e excelenta pe vremea asta!Dai o ceasca si iti dau si eeu o supa calda:)

    RăspundețiȘtergere
  3. excelenta ciocolata! Mosul va fi incantat! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. O cescuta ptr fiecare! Multumeeeesc! Pupici

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate