16 decembrie 2011

Rulada turceasca mentolata

Simplu de facut....ca o budinca si bunaaaaaaaa rau! :)
Ingrediente:
  • 400 ml lapte
  • 50 g zahar
  • 6 linguri sirop de menta
  • 75 g faina
  • 50 g unt
  • 100 g nuca de cocos fulgi
  • 200 ml frisca lichida
  • 100 g alune de pamant
Mod de preparare:

Se amesteca faina cu zaharul, se toarna laptele putin cate putin amestecand cu un tel, apoi se adauga siropul de menta si se pun la fiert. Cand capata consistenta unei budinci se ia de pe foc si se lasa la racit, dupa care se adauga untul moale.


Intr-o tava se intinde uniform nuca de cocos, se toarna crema peste ea in mod uniform si se niveleaza, apoi se da la frigider. Se bate frisca spuma tare, apoi se intinde peste budinca tot in strat uniform si se presara peste ea alunele tocate, eventual putin prajite.


Se taie pe latime fasii de aprox 2 cm si se ruleaza usor formand mini rulade.



Pofta buna!

12 comentarii:

  1. Arata delicios! Imi place foarte tare culoarea lor. Vad ca i-ai dat blogului hainute de sarbatoare :) Este foarte frumos. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. taaareeee bine arataaaaaaaa !!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmm, trebuie sa fie foarte buna!Arata tare bine!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am mai vazut rulada asta si cred ca e buna si pare simplu de facut!Tre incercata in special ca ador nuca de cocos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult combinatia pe care ai folosit-o yumi,yumi, imi place si hainuta noua a blogului tau...
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. arata foarte bine si-mi place combinatia aleasa! pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine arata rulada. Imi place tot ce e mentolat :).
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc mult, ma bucur ca va place! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunata !! Cata rabdare ai ! Superb ti-a iesit! Si ce parfumm....

    RăspundețiȘtergere
  10. Au o culoare tare frumoasa, ca cea a fisticului...super!!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate