7 ianuarie 2012

Lemon cake glazurat

Un chec foarte bun si fin, putin altfel si cu care am sa particip la provocarea Adinei ! :)
Ingrediente:
Ptr. blat:
  • 3 oua
  • 200 g zahar praf
  • 1 lamaie mare
  • 150 g margarina sau unt
  • 300 g faina
  • 1 praf de copt 
Ptr glazura:
  • 200 g zahar pudra
  • 2-3 linguri zeama de lamaie
  • 1 lingura amidon


Mod de preparare:
Se lasa margarina la temperatura camerei sa se inmoaie. Se spala lamaia, se razuie coaja si  se stoarce zeama. Se unge o tava de chec si se tapeteaza cu faina. Se preincalzeste cuptorul la 180 de grade. 
Se amesteca bine faina cu praful de copt si zaharul praf, se adauga ouale, zeama si coaja de lamaie, margarina si se bat bine cu mixerul cam 3 minute la viteza maxima.


Se toarna compozitia in tava si se da la cuptor. Se lasa la copt aprox. 15 minute apoi se taie pe mijloc aproximativ 1 cm. Se mai lasa la copt inca 40-45 de minute.


Dupa ce s-a copt se lasa 10 minute sa se racoreasca, apoi se scoate pe un gratar si se lasa la racit.


Se face glazura amestecand zaharul cu amidonul, zeama de lamaie si 1-2 linguri de apa fierbinte. Trebuie sa aiba consistenta unei smantani. 


Se intinde peste prajitura rece cu un cutit, apoi se lasa sa se intareasca si se poate servi.
Pofta buna!

12 comentarii:

  1. Tare bun trebuie sa fie, Corina.. si cat este de pufos..deja ii simt aroma aceea de lamaie..:))
    O zi frumoasa!
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoas a crescut si ce glazura apetisanta. Il pun la rand ptr covorul rosu:) Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte apetisant checul tau! Sa stii ca imi place tare mult glazura, am folosit-o si eu, e minunata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce pufosenie aromata ai facut! Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult de vizita si aprecieri! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place tare mult checul cu lamaie!

    RăspundețiȘtergere
  7. O ce-mi place gustul asta acrisor! O bunatate! Merg sa vad care-i treaba cu provocarea! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Mutumesc mult! Nici nu ma asteptam sa aibe asa succes :) Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Uite asa mi-am adus aminte de provocarea Adinei.......multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate